Kia
Кореялық KIA компаниясының тарихы 1944 жылдан басталады. Бұл компанияның алғашқы өнімі Samcholli-Ho брендімен шығарылған велосипедтер болды. Бұл өнім Кореяда өте танымал болды.
1946 жыл — Компания алғашқы корей велосипедін шығарды.
1957 жыл — Алғашқы мотороллер шығарылды.
1960 жыл — Кәсіпорын мотоцикл, арба және үш доңғалақты жүк көліктерін шығаруды игерді. Басқа корейлік компаниялар сияқты KIA да автомобиль өндірісін жапондық көліктерді көшіру арқылы бастады.
1971 жыл — Өндірістің кеңеюімен және жүк көліктерінің өндірісінің басталуымен компания KIA Corp болып өзгертілді.
1974 жыл — Жапондық Mazda компаниясының лицензиясы бойынша Mazda 323 шығарылды.
1976 жыл — Компания Азия Моторсты сатып алды, бұл KIA-ның одан әрі кеңеюіне әсер етті. Жеңіл автомобильдер, шағын автобустар, жүк көліктері мен автобустар шығару —бұл корпорацияның алдағы қызметінің бағыттары.
80-жылдардың басы — Компания қаржылық дағдарысқа ұшырады. Аман қалу үшін арзан көліктер шығаруды қолға алды.
1987 жыл — Өте арзан Pride моделі (Mazda 121 негізінде) шығарылды. Таңдалған саясаттың арқасында компанияның қаржылық жағдайы тұрақтанды және 90-жылдардың басынан Kia еуропалық нарыққа шықты.
1990 жыл — KIA Motors Corp деп атауды өзгерту. 90-жылдары компанияның қызметі өркендеді: халықаралық мойындалған жаңа модельдер шығарылды, Кореяда, Жапонияда және АҚШ-та жаңа ірі зауыттар ашылды.
1995 жыл — Kia Clarus жеңілдетілген шанақпен шығарылды, ол Mazda 626 негізінде жасалған, аэродинамикалық кедергі коэффициенті төмен. Бірнеше нұсқаларда (седан және хэтчбек) Kia Sephia моделі Pride мен Clarus арасында аралық шығарылады.
1996 жыл — Немістің Karmann компаниясымен бірлесіп жасалған Kia Sportage жол талғамайтын көлігін шығарудың басталуы. Бұл толық жетекті шағын джип жақсы жүргізу өнімділігін және қалыпты баға белгісімен үйлесетін экстравагантты стильді ұсынады.
1997 жыл — Корпусы композиттік материалдан жасалған екі орындық алдыңғы жетекті KMS-II родстер шығарыла бастады. Автокөлік Lotus Elan негізінде жасалған және 140 а.к. тең 1,8 литрлік қозғалтқышпен жабдықталған. Сол жылы Калининградта Kia автомобильдерін құрастыратын «Киа-Балтика» кәсіпорын ашылды.
1998 жыл — Оңтүстік Кореяда автокөліктерге сұраныстың күрт төмендеуіне байланысты үлкен шығынға ұшыраған компания өз тәуелсіздігін жоғалтып, Hyundai құрамына кірді. Қазіргі уақытта Hyundai Motor банкротқа ұшыраған KIA Motors және оның еншілес компаниясы Asia Motors-тың 51% акциясының ресми иесі болып табылады.
2001 жыл — Kia Еуропа елдеріне келесі модельдерді жеткізеді: Pride және Avella шағын литраждары, Sephia II (Шума) шағын орта класс өкілі, Clarus II (Credos) орта кластағы седан және универсалдары, Kia Sportage жол талғамайтын көлігі, Carnival және Carens минивэндары, сыйымдылығы жоғары Joice универсалы және Elan спорттық родстері. Kia модельдері (Sportage, Elan, Joice және Carnival қоспағанда) жапондық Mazda компаниясының техникалық көмегі арқылы жасалған және оның модельдерінің барлығына тән ерекшеліктерін қамтиды. Kia Spectra — жаңадан шыққан келесі буын Kia Sephia седанының атауы. Spectra таза еуропалық көліктердің арасында да көз тартады. Ягуардікіне ұқсатып жасалған өлшемдерінің дөңгелек секторлары мен тежегіш шамдары бар артқы шамдары ерекше әсер қалдырады.
KIA 21 ғасырдың басында шетелдік нарықтардың үлкен үлесін жаулап алу мақсатын қойды. Оның көліктері қауіпсіздігі мен тамаша динамикалық өнімділігі байланысты көптің көңілінен шықты. Корпорацияның жетістігі әлемдегі ең бәсекелі нарық — Америка Құрама Штаттарына дейін жетіп, онда Ұлттық автомобиль жолдары және қозғалыс қауіпсіздігі агенттігі Kia Sephia көлігіне «Саладағы ең қауіпсіз көлік» атағын берді. Халықаралық автосалондарда Kia Sephia, Sportage және KEV-4-ті жасап шығарғаны үшін мамандардан жоғары баға алды. Бұл модельдер сатылатын 170-тен астам елдерде KIA өз көліктерімен ғана емес, сенімді іскер серіктесі ретінде де танымал.
Қазақстанда KIA көліктері Қостанай қаласындағы «СарыарқаАвтоӨнеркәсіп» кәсіпорнында құрастырылады. Бұған дейін KIA көліктері Өскемендегі «АЗИЯ АВТО» конвейерінен шығып тұрды.