Меню CARMA.KZ

Land Rover

Екінші дүниежүзілік соғысқа дейін Rover компаниясы орта деңгейдегі жеңіл автокөліктердің ішкі нарығында мықты орнықты. Соғыстан кейінгі әлемнің өзгерген жағдайында, автомобильдер сәні үлкен өзгерістерге ұшыраған кезде, тез арада қайта құру қажет болды. Компанияның дизайн бөлімі 700 текше қозғалтқышы бар шағын екі орындық Rover M1 көлігін экспорттау үшін жылдам әзірледі.

Басты себеп – халыққа арналған қарапайым және арзан көлікті шығару емес еді. Соғыс аяқталғаннан кейін бұрынғыдай әскери техника талап етілмей, көптеген цехтар бос тұрып қалды. Бізге тез арада бос тұрған цехтарды тиеу үшін бірдеңе керек болды. Осы сәттен бастап, шын мәнінде, көліктің тарихы басталады, ол кросс мүмкіндігі бойынша әлемдік рекордшы болды және оның өндірушісін 4x4 формулалы көліктер саласындағы сөзсіз көшбасшыға айналдырды.

Кейінірек алғашқы Land Rover болған автокөлікті жасау идеясы Rover жетекшілерінің бірі Морис Уилкспен бірге келді. Аңыз бойынша жағдай былай болған. Морис барлық бос уақытын Солтүстік Уэльстің жағалауындағы Энглси аралындағы шағын жердегі фермасында өткізуді жөн көрді.

Осыған байланысты оған жеңіл трактор мен көліктің мүмкіндіктерін біріктіретін әмбебап машина қажет болды, сондықтан Морис армия мүлкін жаппай сатудан алып қалған американдық Willys Jeep көлігін пайдаланды. Бірде Спенсер Уилликс ағасынан джип тозған кезде не істейтінін сұрады. — Мен де сатып аламын, — деп жауап берді Морис, — басқа ештеңе жоқ. «Сіз бірдеңені өзіңіз құрастыра алмайсыз ба?» деп сұрады ағасы. Морис бұл туралы онсыз да көптен бері ойланып жүрген болатын.

Бірінші Land Rover бір нұсқада ұсынылды –қысқа 80 дюймдік (2032 мм) негізі бар шассидегі ашық корпусы бар. Жарнама автомобильге «фермердің досы» ретінде қызмет етті — оны монтаждалған және сүйретілетін ауылшаруашылық құралдарының барлық түрлерімен бірге пайдалану мүмкіндігі атап өтілді.

Солихаллдан келген ғажайып туралы хабар өте тез тарап, тапсырыстар қарша борады. Жаппай өндірістің алғашқы жылында 3048 автомобиль шығарған компания 1949 жылы олардың санын 8000-ға дейін арттырды және 1950 жылы соңғы саны екі есеге өсті. Келесі жылдары өндіріс тұрақты түрде өсіп, 1958 жылы 30 000 данаға және 1968 жылы 50 000 данаға жетті. Жұмыссыз тұрған цехтарды жұмыспен толтыру үшін ғана жасалған көлік, өндіріс көлемі жағынан Rover компаниясының негізгі өнімі — жолаушылар вагондарынан асып түсті.

1958 жыл Land Rover-тің алғашқы мерейтойы болды: он жыл ішінде шығарылған Land Rover бірінші серияларының жалпы саны 200 мың данадан асты. Мерейтой айтарлықтай өзгертілген сериялы II моделінің пайда болуымен атап өтілді, ол үшін алғаш рет өз өндірісінің 2 литрлік дизельді қозғалтқышы ұсынылды. Бензин қозғалтқышының жұмыс көлемі 2,3 литрге дейін, ал екі негізгі нұсқаның негізі — сәйкесінше 88 (2235 мм) және 109 (2769 мм) дюймге дейін өсті. Сыртқы жағынан, екінші сериядағы автомобильдер өздерінің ізашарларынан өзгертілген дене пішінімен ерекшеленді: табалдырықтар астында қалқандар пайда болды, ал бүйірлік панельдерде дөңгелектелген шығыңқылар — «иықтар» болды.

Жаппай өндірістің алғашқы жылдарында Range Rover Америка Құрама Штаттарына ресми түрде жеткізілмеді. Бірақ жеке импортталған автокөліктер американдықтар арасында шынайы қызығушылық тудырды. Компания Range Rover көлігін шетел нарығына бейімдеу жұмыстарын бастады. Шығарылатын газдың құрамын қатаң американдық стандарттарға сәйкес келтіру және сонымен бірге қуатты арттыру үшін 1985 жылы қозғалтқыш инъекциялық жүйемен жабдықталған. Қуат карбюратор нұсқасымен салыстырғанда бірден 30%-ға өсті, ал максималды жылдамдық 160 км/сағ. асты. 1987 жылдың наурыз айында АҚШ дилерлеріне ұсынылған жаңа Range Rovers алдыңғы тордың қайта өңделген моделін ұсынды.

Бұдан басқа, оларда стандартты жабдық ретінде кондиционер, автоматты беріліс қорабы және круиздік бақылау болды. Осы көліктерді сату үшін Солтүстік Американың Range Rover сауда компаниясы құрылды.