Меню CARMA.KZ

Mazda

1930 жылы Toyo Kogyo мотоциклдерінің бірі («Cork» — «тығын» сөзі — 1927 жылы атаудан алынып тасталды) жарыста жеңіске жетті, бұл өндірушінің көліктеріне қызығушылықты арттырды. 1930 жылдары компания негізінен шетелдік дизайнды көшіретін үш велосипед шығара бастады. 1931 жылы компанияның атауы концерннің негізін қалаушының есімімен үйлесетін жоғары зороастризм құдайы Ахура Мазданың аты «Мазда» болып өзгертілді. 1932 жылы Қытайға коммерциялық үшциклды экспорттау басталды. Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде осыған ұқсас машиналар жапон армиясына жеткізілді.

1948 жылы американдық бомбалаудан кейін қалпына келтірілген Mazda зауыты үш доңғалақты жүк көліктерін қайта шығара бастады, бір жылдан кейін негізін қалаушының ұлы Тенуджи Мацуда концерннің директорлар кеңесінің төрағасы болды.

1960 жылы өндірушінің алғашқы автокөлігі пайда болды — ол шағын сыйымдылығы бар артқы қозғалтқышты төрт орындық купе Mazda R360. Бір жылдан кейін Proceed B сериялы 1500 пикап, ал 1962 жылы екі және төрт есікті седандар Carol 360 және Carol 600 пайда болды. Соңғы модельдерді шығаруды игеруге Феликс Ванкельдің РПД жұмысын өндіруге және әзірлеуге эксклюзивті құқығы бар немістің NSU-мен іскерлік байланыстар көмектесті. 1963 жылы Mazda-ның алғашқы айналмалы қозғалтқышы пайда болды. Шетелге автомобильдердің экспорты Mazda Familia универсалын Жаңа Зеландияға сатудан басталды. Бұл 1967 жылы еуропалық нарықта екі шанақты нұсқада дебют жасаған автомобиль. Дәл осы уақытта компанияның RPD-мен бірінші шығарылған көлігі Mazda Cosmo Sport өндіріске шықты. 1970 жылға қарай Mazda қозғалтқышының осы түрімен 100 000 көлік шығарды.

1979 жылы жапон автоөндірушісінің 25% акциясын Ford Motor концерні сатып алды. Концерндердің алғашқы кең ауқымды бірлескен жобасы 1983 жылғы Mazda Bongo шоғыры болды.

1984 жылы концерннің ресми атауы Mazda Motor Corporation болып өзгертілді.

1989 жылы әлемге әйгілі Mazda MX-5 родстерінің бірінші буыны таныстырылды, ал 1991 жылы айналмалы поршеньді қозғалтқышы бар Mazda 787B көлігі «Ле-Манның 24 сағатында» тарихтағы жалғыз рет жеңіске жетті. 1995 жылы Mazda Demio хэтчбекінің бірінші ұрпағы дебют жасады, сол уақытта Форд жапон концерніндегі үлесін 33,4%-ға дейін өсірді. 2014 жылға қарай Фордтың үлесі акциялардың 2%-ына дейін қысқарды.

2007 жылғы жағдай бойынша топтың құрастыру зауыттары 21 елде жұмыс істеді, ал автомобильдер 120-дан астам елге экспортталды.

2010 жылдың 30 тамызында Миланда Mazda Shinari концепті автомобилінің тұсаукесері өтті, ол басқа дизайн бағытының жаршысы, брендтің жаңа келбеті болды. Жаңа корпоративтік сәйкестік Kodo деп аталды, ол еркін мағынада «қозғалыс рухы» дегенді білдіреді, оны соңғы бірнеше жылдағы профиль болған Нагаре ауыстырды.

Компанияның мәліметінше, Mazda 2019 жылы электромобильдер шығара бастайды. Mazda MX-30 алғашқы электромобиль болды.