Lexus
1983 жылы тамызда Toyota корпорациясының штаб-пәтерінде басқарма төрағасы Эйдзи Тойоданың төрағалығымен өткен директорлар кеңесінің отырысында — қымбат беделді автомобильдер секторына кіру туралы маңызды шешім қабылданды, ал онда Mercedes-Benz, BMW, Ягуар және «американдықтар» үстемдік етті. Жоспарларды жүзеге асыру үшін F1 арнайы құпия тобы құрылды.
Бастапқыда топтың мақсаттары өте қарапайым болды — сол кезде Жапонияда танымал Cressida моделінен жоғары сатыда тұратын Toyota-ның жаңа флагманын жасау. Бірақ содан кейін құпия мәселені зерттеушілер әлемде дамыған жапон көлігінің арзан, жаппай шығарылатын өнім ретіндегі имиджін бұзғысы келсе, сыртқы нарыққа жаңа брендпен шығу керек екенін түсінді. Toyota атауына еш қатысы жоқ.
1985 жылдың сәуір айында жиырма маманнан тұратын топ нарық пен бәсекелестерді зерттеу үшін АҚШ-қа аттанды. Олар «нағыз американдық көліктердің» егде жастағы патриот жанкүйерлерінің арасында ықтимал алушылар аз болатынын тез түсінді. Бірақ 40-50 жастағы американдықтардың арасында еуропалық Mercedes, BMW және Jaguar көліктерін беделді деп санайтындар арасында, егер ол оларға ұқсас беделді, қауіпсіздікті, көлік жүргізу өнімділігі мен дизайнын ұсынса, жапон көлігіне оңай ауысатындар жеткілікті.
Топ болашақ көлік BMW-ден гөрі Mercedes-Benz-ге ұқсайды деп шешіп, Жапонияға оралды.
1985 жылдың шілдесінде бірінші Lexus LS 400 сырғанау жолынан шықты. 1986 жылдың мамырында ол Германияда ауқымды сынақтан өтті және тек 1989 жылдың қаңтарында Детройт пен Лос-Анджелестегі автосалондарда көрсетілді. 1989 жылдың қыркүйегінен бастап бұл көліктің сатылымы АҚШ-та басталды.
Сырттай алғанда, ең алғашқы Lexus — «Lexus LS400»-дің жапондық көліктерге ешқандай қатысы жоқ. Ол бірден американдықтарға бағдарланып жасалды. Бұл оның корпусында әйгілі итальяндық автомобиль дизайнерлерінің бірінің қолтаңбасы бар деген ойға жетеледі. Бұл кейінірек уақытта расталып, «Lexus GS300»-ді Джорджетто Джуджиаро жасаған болып шықты.
1990 жылдың ақпанында американдық баспасөз Lexus LS 400-ді Америка Құрама Штаттарына әкелінген ең жақсы автокөлік деп атады.
1991 жылдың мамырында SC 400 индексі бар екінші Lexus өндіріске енді.
1993 жылдың қаңтарында Lexus GS 300 тұсаукесері өтті.
Тек Америка Құрама Штаттарында ғана емес Lexus брендінің тарихы одан тысқары жерлерде де сәтті жалғасуда.