Меню CARMA.KZ

Toyota Alphard: JNCAP әдісі арқылы қауіпсіздікті бағалау

Жақында Жапонияда JNCAP әдістемесіне сәйкес танымал Toyota Alphard минивэнінде бірқатар қауіпсіздік сынақтары өткізілді.

Сынақ есептеріне сәйкес, Toyota Alphard ықтимал 197 ұпайдан әсерлі 181,78 ұпай жинады, бұл осы көліктің қауіпсіздігінің жоғары деңгейін растайды. Ол 92% рейтинг алды, бұл JNCAP қауіпсіздік шкаласы бойынша бес жұлдыздың төрт жұлдызына сәйкес келеді. Дегенмен, қауіпсіздіктің жалпы жоғары сапасына қарамастан, сынақтар назар аударуды қажет ететін кейбір жайттарды анықтады.

Toyota Alphard: JNCAP әдісі арқылы қауіпсіздікті бағалау
Toyota Alphard: JNCAP әдісі арқылы қауіпсіздікті бағалау

Белсенді қауіпсіздік тұрғысынан Toyota Alphard әсерлі нәтижелер көрсетті. Көлік жолдағы кедергілердің, соның ішінде велосипедшілер мен жаяу жүргіншілердің пайда болуына әрқашан дер кезінде әрекет етіп, олардың алдынан қауіпсіз тоқтады, бұл әсіресе түнде маңызды.

Пасивті қауіпсіздік тұрғысынан, Alphard сонымен қатар әсерлі беріктігін көрсетті. Оның дене күшінің құрылымы әртүрлі соққы түрлерін, соның ішінде толық және ішінара қабаттасатын фронтальды соққыларды, сондай-ақ жанама әсерлерді сәтті жеңеді. Салондағы барлық шектеу жүйелері сенімді жұмыс істеді және ешқандай шағым тудырмады.

Дегенмен, кейбір мәселелер әлі де күмән тудырды. Мысалы, тестілеу кезінде жанама әсер ету нәтижесінде Альфард бүйірінен аударылып қалды, бұл қорытынды хаттамада көрсетілмеген. JNCAP ережелеріне сәйкес бұл тармақ маңызды болып саналмайды, бірақ жолдағы нақты жағдайлар үшін маңызды болып қала береді.

Сонымен қатар, жаяу жүргіншілерді қағу кезінде алдыңғы бөліктің жарақаттану қауіпсіздігіндегі кейбір кемшіліктерге байланысты Alphard пассивті қауіпсіздік бойынша максималды рейтингті алмағанын атап өткен жөн. Бұл қысқа автокөлік капотының иілгіш бетінің ауданы мен қатты жиектерінің ұзындығының арақатынасы жеткіліксіз болуына байланысты.

Жалпы, Toyota Alphard JNCAP сынақтарында жақсы нәтижелер көрсетіп, белсенді және пассивті аспектілерде қауіпсіздіктің жоғары деңгейін көрсетті. Дегенмен, анықталған кемшіліктер жол қозғалысының барлық қатысушыларын барынша қорғауды қамтамасыз ету үшін технология мен дизайнды одан әрі жетілдірудің маңыздылығын көрсетеді.

Айдар Ахметов

Айдар Ахметов, журналист
19.03.2024, 12:19