Меню CARMA.KZ

Қозғалтқышты қыздыру тиімділігі: отын шығынын зерттеу

Суық ауа райында қозғалыс алдында қозғалтқышты жылыту сіздің көлігіңізге күтім жасаудың ажырамас бөлігі болып табылады.

Бұл процеске нақты қанша жанар-жағармай мен қаржы жұмсалады? Бұл сұраққа жауап беріп, нәтижелерін жүргізушілермен бөлісу үшін «За рулем» басылымының мамандары зерттеу жүргізді.

Зерттеу қоршаған ортаның екі түрлі температурасында әртүрлі экологиялық кластағы үш көлікте - Lada Largus, Kia Rio және Nissan X-Trail-де жүргізілді. Біріншіден, отын шығыны қозғалтқыштар қызған кезде өлшенді, содан кейін жылы қозғалтқышпен ең аз бос жүріс жылдамдығында тұрақтаған кезде. Барлық деректер Multitronics штаттық компьютерлерінің көмегімен жиналды, бұл нақты нәтижелерді алуға мүмкіндік берді.

Қозғалтқышты қыздыру тиімділігі: отын шығынын зерттеу
Қозғалтқышты қыздыру тиімділігі: отын шығынын зерттеу

Жылыту кезінде, қоршаған ортаның минус 15 ° C температурасында, Еуро-4 экологиялық класы бар қозғалтқыштар үшін бензин шығыны бастапқыда 2,5 л/сағ болды, содан кейін салқындатқыш 40 градусқа дейін қызған кезде тұтыну 1-ден сәл жоғары болды. литр/сағ. Бесінші экологиялық класқа сәйкес келетін G4FC қозғалтқышы каталитикалық түрлендіргішті жылдам қыздыру үшін бастапқыда 4 л/сағ-қа дейін тұтынылды, содан кейін тұтыну ұқсас Еуро-4 қозғалтқыштарына тең болды.

Айта кету керек, қыздыру кезінде тұтынылатын отынның жалпы мөлшері шамамен бірдей мөлшерде, 0,6 литрден аспады. Бұл ретте салқын қозғалтқышты +40 °C дейін қыздыру құны шамамен 175 теңгеге бағаланады.

Бос жүріс режимінде қозғалтқышы жұмыс істеп тұрған тұраққа қойылған автокөлік жанармай шығыны шамамен 0,8-0,9 л/сағ құрады, бұл ең аз бос жүріс кезінде сағатына 250 теңгені құрайтын шығын ретінде бағаланады.

Басқа деректермен салыстыра отырып, үлкен ығысуы бар қозғалтқыштар үшін отын шығыны қыздыру кезінде де, бос жүріс кезінде де жоғары болатынын атап өтуге болады. Заманауи турбо қозғалтқыштары бар модельдер, аз лездік отын шығынына қарамастан, олардың жоғары тиімділігіне байланысты жылыту үшін ұзағырақ уақыт алады.

Сонымен, қозғалтқышты жылыту - бұл аздап отын мен ақшаны қажет ететін маңызды процедура, әсіресе автомобильді пайдаланудың басқа шығындарымен салыстырғанда. Қозғалтқышты жұмыс жағдайында ұстау оның беріктігі мен өнімділігі үшін маңызды екені белгілі болды.

Олжас Сабитов

Олжас Сабитов, журналист
09.03.2024, 11:56