Депутат БҚО-ның сапасыз жолдарын мәселе етіп көтерді
Батыс Қазақстан облысындағы жол сапасының көрсеткіштері еліміз бойынша орташадан әлдеқайда төмен.
Мәжіліс депутаты Снежана Имашева Батыс Қазақстан облысындағы жолдардың сапасы өте төмен екенін айтты.
«Менің ең нашар жолдар БҚО-да екенін естіп жүргеніме 20 жыл болған шығар. Неге жол сапасында мұндай айырмашылық бар? Бюджетті бөлген кезде осындай төмен көрсеткіштерді ескересіздер ме?» — деп сұрады Снежана Имашева индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Қайырбек Өскенбаевтан Мәжілістегі үкімет сағатында.
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің мәліметінше, елімізде жергілікті жолдардың 80%-ы нормативтерге сәйкес келеді.
Алайда, мәжілісмен олардың сапасы біркелкі емес екенін айтты. Мәселен, Маңғыстау және Жамбыл облыстарында «жақсы» жолдардың көрсеткіштері 95% болса, ал БҚО-да 39%-ды құрайды.
Министр Батыс Қазақстан облысындағы жол сапасы мәселесі ведомствода басты назарда екенін айтты. Сондықтан 2022 жылғы жолдарды салу мен жөндеуге бөлінген барлық қаражаттың 10%-ы БҚО-ға бағытталған.
Қайырбек Өскенбаев жыл соңына дейін Батыс Қазақстан облысындағы жергілікті жолдардың 50%-ы нормативке сай келеді деп уәде берді.
«Инертті материалдарды жеткізу логистика жағынан күрделі. Себебі Батыс Қазақстан облысында инертті материалдар мүлдем жоқ. Біз оларды Ақтөбеден тасымалдауымыз керек. Бұл шамамен 800-900 шақырым. Логистиканы ретке келтіріп жатырмыз. Бірақ тағы бір мәселе бар. Кейбір аудандарда станциялар әлсіз, олар инертті материалдарды көп мөлшерде қабылдауға арналмаған» — деп түсіндірді Қайырбек Өскенбаев.
Анықтама: инертті материалдар — азаматтық, өнеркәсіптік және жол құрылысында қолданылатын кен емес табиғи қазбалар. Оған құм, гранитті қиыршық тас және керамзит жатады. Яғни оларды жол салу мен аумақты жобалау кезінде қолданады. Сондай-ақ бетон, құрылыс езінділері және құрғақ қоспалар жасау үшін шикізат ретінде қоланылады.
Ербол Мухамбаев, корреспондент
18.10.2022, 15:08