Меню CARMA.KZ

Қозғалтқыштың қысылуы: негізгі аспектілері және диагностикасы

Ішкі жану әлемінде қозғалтқыштың қысылуын түсіну техникалық сараптаманың ажырамас бөлігі болып табылады.

Бұл параметр қысу инсультінің соңында цилиндрдегі ауа-отын қоспасының максималды қысымын анықтайды. Дегенмен, қысу жиі қысу коэффициенті түсінігімен шатастырылады, бұл жөндеу топтарында және көлік иелері арасында түсінбеушілікке әкеледі.

Сығу коэффициенті — бұл цилиндрдің жалпы көлемінің қысу инсультінің соңындағы көлемге қатынасымен анықталатын механикалық параметрлермен қатаң белгіленген мән. Сығымдау көптеген факторларға байланысты және тіпті жұмыс істейтін қозғалтқышта да өзгеруі мүмкін. Бұл қозғалтқыш температурасы, поршеньдік сақиналар мен клапандардың тозуы және тығыздағыштардың күйі сияқты факторлар әсер ететін қалқымалы параметр.

Сығудың сығымдау коэффициентіне сызықтық тәуелділігі және оны қарапайым арифметикалық формулалар арқылы дәл есептеу туралы кең таралған миф бар. Алайда іс жүзінде олай емес. Тіпті белгілі бір дәрежеде жеңілдету жағдайында да, сығымды анықтау үшін сызықтық модельдерге сенуге болмайды. Суық және жылы қозғалтқыштағы қысу көрсеткішінің көрсеткіштері әрқашан әр түрлі болады және қозғалтқыш тозуы артқан сайын қысу өзгеруі мүмкін, көбінесе төмен қарай.

Сығуды өлшеу үшін арнайы диагностикалық құрылғы қолданылады — қысу өлшегіш Бұл құрылғы цилиндрдегі қысымды 20 кгс/см² дейінгі диапазондағы қысымды өлшеуге қабілетті ауа манометрі болып табылады. бензин қозғалтқыштары үшін және 40 кгс/см² дейін; дизель үшін. Ол оталдырғыш ұңғымаға оңай қосылу үшін арнайы ұшымен жабдықталған және максималды өлшенген мәнді автоматты түрде жазады.

Қозғалтқыштағы қысу төмен болған кезде оның төмендеуінің себептерін анықтау қажет болады. Ең жиі кездесетін себептердің ішінде бірнеше негізгілері бар:

  1. Поршеньдік сақиналар. Поршеньдік сақиналардың тозуы немесе ластануы олар мен цилиндр қабырғасы арасындағы саңылаулардың ұлғаюына әкеледі, бұл қысымның ағып кетуіне әкеледі.
  2. КлапандарКлапандардағы шөгінділер немесе зақымданулар олардың босап, қысылуының төмендеуіне әкелуі мүмкін.
  3. Цилиндр басы тығыздағышының істен шығуы. Цилиндр блогы мен басы арасындағы тығыздағыштың істен шығуы да қысымның ағып кетуіне әкелуі мүмкін.
  4. Поршеньдің күйіп қалуы. Поршеньдердің физикалық зақымдануы күрделі араласуды және күрделі жөндеуді қажет етеді.

Бұл себептердің әрқайсысының өзіне тән белгілері мен диагностикалық әдістері бар. Айта кету керек, «сиқырлы» Күрделі жөндеу жұмыстарынсыз қысуды жылдам қалпына келтіруге уәде беретін қоспалар көбінесе мәселені шешудің орнына уақытша ғана жасырады. Мұндай өнімдер қозғалтқышқа көбірек зақым келтіруі мүмкін, бұл сөзсіз жөндеуді тездетеді.

Осылайша, қозғалтқышты қысу — бұл оның жай-күйінің көрсеткіші ғана емес, сонымен қатар мұқият диагностика мен жөндеу араласуының нәтижесі. Оның өзгеруінің себептерін түсіну және оларға дер кезінде жауап беру қозғалтқыштың өнімділігі мен ұзақ қызмет ету мерзімін сақтаудың кілті болып табылады.

Евгений Петров

Евгений Петров, корреспондент
21.03.2024, 11:29