Lada Azimut: АВТОВАЗ үшін жаңа бағыт
Lada Azimut — бұл АВТОВАЗ-дың соңғы 30 жылда алғаш рет шығарған өз кроссовері.
Модельді үш жыл бойы жасаған, ал атауын бүкіл ұжым — шамамен 50 мың адам — бірлесіп таңдаған. Бұл жай ғана жаңа көлік емес, бұл отандық автонарық үшін жаңа дәуірдің символы, кем дегенде Тольяттиде осылай дейді.
Автокөліктің сыртқы келбетіне компания жаңаша көзқараспен қараған: фирмалық X-дизайн артта қалып, оның орнына «заманауи гаджеттердің минимализмі» келді. Дегенмен, қандай гаджеттер туралы сөз болғаны пресс-релизде нақтыланбаған. Мүмкін, алғашқы MP3-плейерлер немесе планшеттер жайында айтылған шығар. Қалай болғанда да, дизайн — талғам мәселесі, ал көзге түспесе, кем дегенде мазаны алмайды. Бұл — жаман емес.
Өлшемдері бойынша Azimut — айтарлықтай салмақты көлік: ұзындығы — 4416 мм, ені — 1838 мм, биіктігі — 1607 мм. Доңғалақ базасы 2675 мм, бұл Lada Vesta-дан 40 мм-ге ұзын, дәл осы платформа Azimut негізінде алынған. Бұл инженерлерге ішкі кеңістікті айтарлықтай ұлғайтуға мүмкіндік берді: АВТОВАЗ өнімдер жөніндегі директоры Олег Груненковтың айтуынша, Azimut B+ сегментіне жатқанына қарамастан, салонының кеңдігі бойынша C-класты кроссоверлермен бәсекелесе алады. Дегенмен, артқы қатарда бойы ұзын жолаушыларға бас бөлігінде сәл тар болуы мүмкін.
Azimut-тың клиренсі шамамен 208 мм, бұл нашар жолдарда да сенімділік береді, әсіресе 16-дан 18 дюймге дейінгі дөңгелектермен үйлескенде. Жабдықталуы бойынша опциялар тізімі уәде етілгендей әсерлі — тіпті шетелдік бәсекелестердің каталогтарымен салыстыруға болады. Ыңғайлылыққа келсек, панорамалық шатыр, бүйірлік терезелерді жылыту, екі аймақты климат-бақылау, жүк есігінің электрлі жетегі, шолуға арналған шеңберлі камералар, навигациямен цифрлы құралдар панелі және базалық жинақта-ақ алты динамикасы бар 10 дюймдік мультимедиа жүйесі қарастырылған.
Айта кетерлігі, мультимедианы «Сбер» компаниясымен бірлесіп әзірлеген, ал навигацияны «2ГИС» ұсынады. Шинадағы қысымды бақылау жүйесі, жарықдиодты оптика және кілтсіз қолжетімділік те бар — кем дегенде қағаз жүзінде. Барлығының өндірістік нұсқаға жететініне үміт бар.
Техникалық тұрғыда Azimut бастапқыда екі атмосфералық қозғалтқышпен ұсынылады: 1.6 және 1.8 литр, тиісінше 120 және 132 ат күшіне ие. Біріншісі алты сатылы механикалық қораппен, ал екіншісі вариатормен жұптасады. Екі трансмиссия да сатып алынған, бұл ВАЗ моделдері үшін үйреншікті жағдайға айналды. Болашақта 150 ат күшіне ие турбомотор мен классикалық автомат уәде етілуде.
Ресми баға әзірге жарияланған жоқ, бірақ АВТОВАЗ өкілдері Azimut 2,5 миллион рубльге дейінгі сегментте баға мен сапа қатынасы бойынша үздік ұсыныс болады деп сендіреді. Шын мәнінде ол қытай және корей модельдеріне бәсекелес бола ала ма — оны нарық көрсетеді.
Әзірге бұл кроссовердің шығуы отандық автоөнеркәсіп үшін күткендей оқиға екені анық.
Лев Павлов, корреспондент
18.06.2025, 18:57