Неміс Mercedes-Benz-тің шығыс акценті
Mercedes-Benz A-Class моделінен бас тартып, бастапқы модельдің эстафетасын жаңа CLA-ға берді, ол MMA платформасында құрылған. Осылайша компания жаңа бағытты жариялады: бұл сегментте жеке электромобильдер жасау жоспарланбайды.
«Бастапқы модель» деген мәртебе адастыруы мүмкін. Жаңа CLA ұзындығы 4723 мм, доңғалақ базасы 2790 мм, қарапайым балка орнына артқы көп рычажды суспензия, рамасыз есіктер және қосымша Multibeam матрицалық фаралар ұсынады. Бұл енді тек «компакт» емес, маңызды ойыншы.
Жаңа модельдің дизайны қытай нарығына бағытталғандай көрінеді — және бұл сын емес, байқау. Кузов сызықтарында Mercedes мен Geely бірлесіп жасаған заманауи Smart моделдерінің белгілері бар: тегіс бүйірлер, минималистік беттер және «гирляндамен» қосылған ерекше фаралар. Шығыс стилі ме? Мүмкін, бірақ көрінісі жаңа және жаңартылған.
Негізгі нұсқасының интерьері классиканы ұнататындарға ұнайды, ал жоғары комплектацияларда алдыңғы панельдің толық енін алып жатқан үлкен MBUX Superscreen бар. Бұл үлкен модельдерде орынды көрінсе де, CLA моделінде артық және аздап әшекейленген — әсіресе алтын түсті орында. Дегенмен, функционал таңқалдырады: жасанды интеллект, Microsoft және Google қызметтерімен интеграция.
Сату басталғанда базалық модель CLA 250+ EQ Technology болады. Артқы осьтегі электродвигатель 272 а.к. қуат береді, ал жүріс қашықтығы 792 км-ге дейін жетеді. Барлық дөңгелектерді тартатын екі қозғалтқышты нұсқа қуаты 354 а.к. бір зарядпен 771 км-ге дейін жүре алады.
2025 жылдың соңына дейін 1,5 литрлік FAME отбасынан шыққан турбо төрт цилиндрлі моторлармен гибридті модельдер пайда болады, олар Geely-мен бірлесіп әзірленген. Алдыңғы жетекті нұсқалар 136 немесе 163 а.к. қуат береді, ал қосымша толық жетекті нұсқасы 190 а.к. болады.
CLA өндірісі Германия мен Қытайда жүзеге асырылады, ал сатылымдар жазда басталады. Болашақта Mercedes CLA Shooting Brake, сондай-ақ жаңа буындағы GLA және GLB кроссоверлерін дәл сол платформада ұсынуды уәде етті.

Айдар Ахметов, журналист
14.03.2025, 12:50