Nissan мен Honda холдингке бірігуді талқылауда
Екі ірі жапон автокөлік өндірушілері арасындағы келіссөздер сәтті аяқталса, әлем $52 млрд активтері бар жаңа компанияны көреді.
Мұндай одақ электромобильдер сегментінде қытайлық BYD мен америкалық Tesla-мен тең дәрежеде бәсекелесуге мүмкіндік береді. Алайда бұл альянсты құру жолы оңай болмайды. Financial Times мәліметі бойынша, келіссөздер ерте кезеңде тұр, ал қатысушылар қоғамның теріс реакциясынан қауіптенеді. Басты мәселе — жұмыс орындарының қысқаруы, бұл наразылық тудыруы мүмкін.
Nissan-ның қаржылық қиындықтары
Мүмкін, келіссөздерді бастаушы Nissan компаниясы болған шығар. 2024 жылдың қарашасында компания өз дағдарысы туралы ресми мәлімдеді: үшінші тоқсанда операциялық пайда 85 %-ға төмендеді. Сонымен қатар, Nissan негізгі серіктесі — Renault акцияларының үлесін азайтқанын байқады. Француз компаниясы Nissan-дағы үлесін 46 %-дан 40 %-ға дейін қысқартты. Осы уақытта жапон автокөлік өндірушісі «якорлық» инвесторды іздейтінін хабарлады, ол Honda болуы мүмкін.
Бірігуге алғышарттар
Honda мен Nissan ынтымақтастық тәжірибесіне ие: компаниялар электромобильдерді бірлесіп әзірлеу және сату туралы келісімдер жасасқан. Күштерді біріктіру осы серіктестіктің қисынды жалғасы болуы мүмкін. Алайда сарапшылар бұл мәміленің белгілі бір тәуекелдерді қамтитынын атап өтеді. Renault-Nissan альянсының бұрынғы басшысы Карлос Гонның пікірінше, бірігу жасырын жұтылу болуы мүмкін. Ол Honda серіктесінен күшті екенін және Nissan-ның қаржылық қиын жағдайын пайдалана алатынын атап өтті.
Мүмкін салдары
Егер бірігу жүзеге асса, бұл соңғы жылдардағы автомобиль өнеркәсібіндегі ең ірі мәміле болмақ. Жаңа холдинг электромобильдер мен автономды жүргізу технологияларын әзірлеуге назар аудара алады, бұл қарқынды өсіп келе жатқан нарықта елеулі артықшылық береді. Алайда сәттілікке жету үшін активтерді басқарудан бастап әлеуметтік салдардың азаюына дейін көптеген мәселелерді шешу қажет.
Nissan мен Honda одағы саланың жаңа көшбасшысына айнала ма немесе сәтсіз экспериментке ұшырай ма — уақыт көрсетеді.
Вадим Григорьев, журналист
18.12.2024, 14:14